Mestský úrad mesta Medzev funguje v obmedzenom režime
Vážení občania,
odo dňa 24.03.2021 bude Mestský úrad mesta Medzev fungovať v obmedzenom režime na účely vykonania úkonu, ktorý nemôže byť vykonaný zaslaním zásielky alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie.
Úradné hodiny:
Pondelok 08:00 - 11:00
Utorok nestránkový deň
Streda 14:00 - 17:00
Štvrtok nestránkový deň
Piatok 08:00 - 11:00
Podmienky:
- utorok a štvrtok vybavujú zamestnanci výlučne podania, preto Vás žiadame o dôsledné dodržiavanie uvedených úradných hodín,
- vstup do budovy Mestského úradu bude umožnený len občanom v súlade s platnou vyhláškou RÚVZ,
- pri vstupe je povinnosť mať respirátor a preukázať sa príslušným dokladom, ktorý preukazuje niektorú zo skutočností výnimky zo zákazu vstupu - negatívnym testom na COVID-19 (antigénovým/PCR) nie starším ako 7 dní / potvrdenie o prekonaní ochorenia COVID-19 nie starším ako 3 mesaice / doklad o zaočkovaní na ochorenie COVID-19,
- na úkon osvedčovania podpisov a ostatné úkony, ktoré nie je možné vybaviť telefonicky, prípadne elektronicky a poštou je možné sa vopred telefonicky dohodnúť na termíne u príslušného referenta MsÚ,
- Kontakty na jednotlivých referentov MsÚ mesto/mestsky-urad/,
- naďalej Vás žiadame o vybavovanie úkonov, ktoré je možné vybaviť na základe telefonického dohovoru, prípadne e-mailovou komunikáciou, týmto spôsobom
Za pochopenie ďakujeme.
Dátum poslednej aktualizácie: 24. 3. 2021 10:29